Cskm

Cskm

Egészségesebb élet felé lépkedve...

2016. augusztus 20. - CSKM

   A blogom indításának alapköve az életmódváltásom,melyről többen érdeklődtek már tőlem.Mivel ez nem egy diéta így nem is lehet pár sorban elmondani.Emiatt gondoltam itt megosztom persze nem csak az ismerőseimmel hanem bárkivel akit érdekel a téma.Mindenki olvashatja a bejegyzéseimet szívesen látom az észrevételeiteket sőt ki is javíthatok ha valami nem megfelelőt írok .Hiszen nem vagyok dietetikus és csak 56 napja léptem meg a "mától változtatok az életmódomon"lépést.Terveim között szerepel,hogy más témában is írnék az oldalra szóval nem csak recepteket tervezek.Remélem előbb utóbb igen csak színes blogot festhetek majd a Blog.hu palettájára... 

    Szóval akkor az életmódváltásomról.Elég régóta keresek egy olyan életmódot mely egészséges és esetleg fogyni is lehet tőle.Sok mindenen túl vagyok már a 90 napos szétválasztáson melyet kb 30. napon feladtam mert csak mínusz 1.5 kg tűnt el és túl egészségesnek sem tűnt.Aztán jött az bizonyos csodalötyi éra,melyet most is nagy elánnal hirdetnek. Ittam kitartóan tartottam az előírt étrendet még heti 3-4-szer tornáztam is  eredmény egy hó után 0 azaz 0 kg mínusz.Próbáltam kalória számolás és este 6 után nem evés rejtelmeit tartani.Semmi siker.Sajnos volt az egy nap egyszer eszek akkor is keveset hátha fogyok fázis is mely talán a legnagyobb hülyeség volt a részemről.De az elkeseredett nő -aki jójózik 1-2-3 kg -val és mindig az a vége ,hogy csak még feljött rá plusz kiló-sok mindenre képes.Végül egy kivizsgálásnak köszönhetően kiderült alul működő pajzsmirigyem van és inzulinrezisztenciám.És ekkor jött először szembe velem az IR diéta. Neten kutatgatva ,fórumokat bújva jegyzetelve bontakozott ki előttem mi is ez, és hogyan is lehetne javítani az állapotomon.Az orvos ugye annyit mondott diéta mozgás de nem részletezte alaposan-nincs erre idő kérem szépen. Sőt volt olyan belgyógyász is aki azt mondta nem létezik inzulinrezisztencia és kész!Fogyjak le-hogyan itt sem lett megmondva- és punktum meg irgum-burgum,hogy zavarni merészeltem...

  Tehát tavaly év végén belevágtam az IR diétába mely igazából nem diéta ezt sosem lehet,kell,szabad abba hagyni!Ha jól emlékszem akkor két hétig bírtam!Miért?Mert őszintén szólva picit macerás vagyis annak tűnt méricskélni napi min.4-szer de inkább 5-ször de az a legjobb ha 6-szor eszik az ember lánya!És ezeket az étkezéseket megtervezni kiszámolni mennyi szénhidrát és kalória van benne.Füzettel főzni melybe írni miből mennyit használtam fel és ha kész az étel nem neki ülni enni, hanem kiszámolni most hány dkg-t is ehetek belőle?Mai agyammal azt mondom ez nem nagy ár érte de akkor úgy tűnt nem ezt keresetem.Bár azért az ,hogy 2.5 kg két hét alatt lement rólam ott birizgált az agyam hátsó traktusába.....De azért csak feladtam!Majd eljött június közepe minden addigi negatív súly rekordomat megdöntöttem és sose mutatott annyit a fránya mérleg mint akkor.Aznap amikor sokkolódtam eldöntöttem itt nincs tovább! Lépni kell egyébként végleg el Michelin babásodom....Eme elhatározásommal szinte egy időben beteg lettem és több mint két hétig táppénzen voltam,így volt időm megtervezni kiszámolni az étrendemet melybe bele is vágtam.És 56 napja megy a szekér igaz kétszer megdöccent! Ezen két alkalmat kell érteni mikor elcsábultam. A kísértés egy hamburger majd rá egy hónapra pizza képébe öltözve jelent meg csúnyán elhasaltam !De másnapra kimásztam a gödörből és folytattam a számolást.Mindkét elferdülésemet másnapi rosszullét követte fejfájás hányinger.Persze ez lehet lelki alapú de hiszem,hogy a mérgektől valamelyest megtisztított szervezetem lázadása volt az újabb káros anyagok bevitelére.Remélem már nem csábulok el mert nem éri meg...

      És a legfontosabb június vége óta 6 kg-t fogytam de centikben még több jött le rólam a derekamról pld.10 cm és 3 hete már a mozgást is bevezettem az életmódomba.Hisz az IR elleni harcban a megfelelő étkezés mellé heti min. 3 cardió edzés is társul akkor igazán hatékony a módszer.Mi is az IR és mi is ez az étrend a következő bejegyzésemben olvasható.

A bejegyzés trackback címe:

https://cskm.blog.hu/api/trackback/id/tr9610416434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása