Cskm

Cskm

Receptek

2016. október 11. - CSKM

Ezek közül a receptek közül egyet sem én találtam ki internetről szedtem össze ahol tudom jelölöm a forrást

Kezdjük a kedvenceimmel a tésztákkal ha számolom akkor szárazon mérve 5-6 dkg Norbi tésztát szoktam enni feltéttel bolognai vagy tejfölös húsos igaz azt is mérem nem korlátlan mennyiségben eszem.De amit nagyon szeretek és nem is igazán számolom a cukkini tészta egy spirálvágó kell hozzá és a cukkinit tészta vékonyságúra felvágja van aki egy percre forró vízbe teszi én nem szoktam csak a meleg mártás melegíti fel semleges ízű én  nagyon szeretem,ha nagyon éhes vagyok vegyesen szoktam a Norbi tésztával enni.

Pizza (karfiolból) neten sokféle recept kering én ezt szoktam használni

  • 1 fej karfiol
  • 10 dkg darált mandula(3-4 dkg szénhidrátcsökkentet lisztet szoktam helyette használni norbi liszt vagy szaffi szénhidrát csökkentett liszt)
  • 1 ek oregánó
  • 1 ek szárított bazsalikom
  • 2 tojás

Szósz: 

hozzáadott cukor nélkül készült paradicsomszósz vagy ketchup, pl. Update vagy bolognai alap

  • 10-15 szem miniparadicsom
  • 20 dkg pizza mozzarella
  • friss bazsalikom
  • só és bors ízlés szerint

Így készítsd:

  1. A karfiolt tisztítsd meg, vágd nagyobb darabokra, majd aprítógépben készíts belőle morzsalékot. 
  2. A karfiolmorzsátterítsd szét egy sütőpapírral bélelt tepsin, majd a tepsit told 190 fokra előmelegített sütőbe, 15 percig hagyd bent. 
  3. A megereszkedett karfiolmorzsalékot borítsd egy tiszta konyharuhára, és csavarj ki belőle annyi levet, amennyit csak tudsz. 

Az így kapott tömör pépet dolgozd össze az őrölt mandulával, a tojásokkal illetve a fűszerekkel. Bélelj sütőpapírral egy tepsit, csorgass rá olíva olajat, majd egyenletesen oszlasd el rajta a pizza „tésztáját”.

  1. A pizza alapot 240 fokon kb. 15 percig süsd a sütőben. 
  2. A félig kész alapot kend meg paradicsomszósszal, mehet rá a felkarikázott sajt és a miniparadicsomis. Szórj rá frissen őrölt borsot és sallangokra vágott friss bazsalikomlevelet. 

Utolsó sütési fázis, tedd a pizzádat 8-10 percre 240 fokos sütőbe, és már kész is a legegészségesebb pizza a világon

Karfiolroppancs

1 bögre karfiolmorzsalék, 1 bögre széles csíkokra reszelt parmezán, 1/2 tk. bazsalikom, 1/2 tk. kapor, 1/2 tk. snidling, 2 cikk reszelt fokhagyma, bors

Az összes hozzávalót öntsd tálba, jól forgasd össze, majd egy tepsire kanalazz a keverékből, legalább 4- centit hagyva a halmocskák között.   Mehet is a tepsi a 180 fokra előmelegített sütőbe. Hő katására a parmezán olvadni kezd és szépen összesül a többi tartozékkal. Akkor jó, ha pirosra sül a teteje, de az alja még nem égett. Brutálisan finom!

Tzazikivel szoktam enni 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cskm.blog.hu/api/trackback/id/tr1711748151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása